Še 30 € do brezplačne dostave

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja Zavoda za pravično trgovino, 3MUHE, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Pravična trgovina 3MUHE (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Zavod za pravično trgovino, 3MUHE, Žabjak 4, 1000 Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Pravične trgovina 3MUHE obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki si ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. V spletni trgovini pa lahko kupujete kot gost, v tem primeru registracija ni potrebna.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine Pravična trgovina 3MUHE, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Pravične trgovine 3MUHE ažurira in spreminja pogosto in hitro.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi dostavna služba ali Pošta Slovenije)
  • z nakazilom na račun upravitelja Zavod za pravično trgovino, 3MUHE (po ponudbi / predračunu)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. 
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

CENE

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Minimalno naročilo, s katerim si zagotovite brezplačno dostavo naročenih izdelkov, znaša 30,01 EUR (z že vštetimi morebitnimi popusti, kuponi ali izdelki v akciji).

CENIK ZA DOSTAVO (že z DDV):

OBRAČUNA Zavod za pravično trgovino, 3MUHE:

Poštnina za nakupe do 30,00 EUR znaša 3,00 EUR, za nakupe od 30,01 EUR dalje pa je BREZPLAČNA.

GLS OB DOSTAVI OBRAČUNA:

Za plačila po povzetju:

  • 1,10 evra za nakup do 500 evrov in dodatnih 1,43 % provizije banke, če plačate s kreditnimi karticami
  • 1,40 odstotka od vrednosti nakupa za nakup nad 500 evrov in dodatnih 1,43 % provizije banke, če placate s kreditnimi karticami

Oziroma:

  • 0 evrov za naročila, ki jih plačate po predračunu.

Cene dostave so po ceniku GLS iz 7.12.2017. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o spremembi statusa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

CENIK ZA DOSTAVO (že z DDV):

OBRAČUNA Zavod za pravično trgovino, 3MUHE:

Poštnina za nakupe do 30,00 EUR znaša 3,00 EUR, za nakupe od 30,01 EUR dalje pa je BREZPLAČNA.

GLS OB DOSTAVI OBRAČUNA:

Za plačila po povzetju:

  • 1,10 evra za nakup do 500 evrov in dodatnih 1,43 % provizije banke, če plačate s plačilnimi karticami
  • 1,40 odstotka od vrednosti nakupa za nakup nad 500 evrov in dodatnih 1,43 % provizije banke, če placate s plačilnimi karticami

Oziroma:

  • 0 evrov za naročila, ki jih plačate po predračunu.

V primeru osebnega prevzema na naslovu Pravična trgovina 3MUHE, Stari trg 30, 1000 Ljubljana je dostava brezplačna, blago pa mora kupec prevzeti v roku 7 delovnih dni. Po tem roku gre blago v splošno prodajo. V primeru, da je kupec blago že plačal, mu kupnino vrnemo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V primeru, da z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini Pravična trgovina 3MUHE (www.pravicna-trgovina.si) ne bi bili zadovoljni oziroma bi iz kakršnegakoli razloga želeli odstopiti od nakupa (pogodbe), vas prosimo, da nam v roku 14 dni od prejema izdelka to sporočite na elektronski naslov: 3muhe@pravicna-trgovina.si. Razlogov za odstop od pogodbe vam ni potrebno navesti, naročeno blago s predloženim originalnim računom pa morate v 30 dneh od prejetja sporočila nepoškodovano, v originalni embalaži poslati na naslov: Pravična trgovina 3MUHE, Stari trg 30, 1000 Ljubljana. Za odstop od nakupa (pogodbe) se smatra tudi vračilo blaga, opravljeno v roku 14 dni od prejema pošiljke. V roku 30 dni od odstopa od nakupa vam povrnemo celotno kupnino, sami pa morate poravnati stroške, povezane z vračilom blaga.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. 

Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. 

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom Zavoda za pravično trgovino, 3MUHE, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

POMEMBNO

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu Zavod za pravično trgovino, 3MUHE, morate priložiti kopijo računa. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Pravična trgovina 3MUHE, Stari trg 30, 1000 Ljubljana.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo za izpolnitev naročila.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam in se ne bodo uporabljali za promocijske namene ali kakršno koli segmentacijo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

PAKIRANJE

Pri pakiranju ravnamo trajnostno in odgovorno do okolja, zato uporabljamo reciklirane materiale.

 


Prijetno nakupovanje v Pravični trgovini, 3MUHE.

Živa Lopatič, direktorica

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 01 421 0715 ali nam pišete na 3muhe@pravicna-trgovina.si.

 

 

© Pravična trgovina v Sloveniji. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Ta spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke.  Ti piškotki ne shranjujejo osebnih podatkov.  Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.

Več informacij
×
Politika piškotkov za spletno mesto Pravična trgovina v Sloveniji

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.

Spletne strani uporabljajo različne tipe piškotkov.

  1. Spletna stran uporablja piškotke, ki so nujni za osnovno delovanje strani in med drugim omogoča uporabniku dodajanje izdelka v košarico, prehod na zaključek nakupa itd.
  2. Spletna stran uporablja piškotke za zbiranje informacij o uporabi strani. Ti piškotki za sledenje omogočajo analizo obiskov in pregledane vsebine. Ti piškotki so anonimni in ne omogočajo sledenja specifično identificiranih uporabnikov.
  3. Spletna stran uporablja piškotke, ki omogočajo anaonimno sledenje informacij. Ti piškotki za oglaševanje so v uporabi za prilagoditev našega oglaševanja vašim potrebam.

Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite s klikom na povezavo v nogi te strani.

Vaše nastavitve

Ti piškotki so vedna omogočeni in so nujni za osnovno delovanje spletne strani. Torej piškotki, ki si vas zapominjo, da boste lahko nemoteno brskali po spletnih straneh. V to skupino sodijo piškotki, ki so uporabljeni za to, da si spletno mesto zapomni vaš vnos v spletne obrazce, nakupovalno košarico ipd. Obvezni so, saj, med drugim, zagotavljajo varnost in tako preprečujejo zlorabe sistemov.

Ti analitični piškotki nam omogočajo, da z uporabo anonimnega sledenja izboljšamo funkcionalnost strani. Prav tako nam omogočajo, da lažje identificiramo produkte, ki bi bili za vas zanimivi. V nekaterih primerih je prednost teh piškotkov izboljšanje hitrosti za obdelovanje vaših zahtev, zaznavanje in shranjevanje vaših nastavitev ter pomoč pri povezavi s socialnimi omrežji.Če teh piškotkov ne izberete, so rezultat lahko slabša priporočila in počasnejše delovanje spletnega mesta. Prav tako bo otežena povezava s socialnimi omrežji, kot so Facebook, Twitter, Google+ ipd.

Ti piškotki zbirajo informacije, s katerimi prilagodimo oglaševanje vašemu okusu, preferencam in željam. Te podatke uporablja tako naša spletna stran kot tudi partnerske in druge spletne strani. Zbrani podatki so anonimni in ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov, ki ste jih morda delili z nami. Če teh piškotkov ne boste izbrali, bodo morda oglasi, ki jim boste izpostavljeni, manj primerni za vas.